Nuffnang Ads

Sunday, November 15, 2015

Risau Runsing.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Sihat tak?

Hmmm.. hari ni ayah saya masuk emergency Hospital Lipis sebab dia pening kepala. Then, after a few hours, ayah saya dibenarkan balik. Doktor tu cakap, takde apa-apa cuma pening sebab diusia tua sahaja.

Saya cakap terima kasih kat doktor tu...

Terima kasih Doktor, Hospital Kuala Lipis.

Maaflah, entry pendek je sebab memang risau, takde dapat nak think straight pun. Nantilah saya update lagi eh...

Assalamualaikum WBT

p/s: Thanks Doktor.

2 comments:

  1. Allah Ya Fattah Ya Salam..... ayah sis sakit apa..... bgtau akak,,,, akak bagi zikir Asmaul Husna tuk jenis penyakit..... insyaAllah sis....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Sis, ayah saya sakit kepala, berpusing-pusing. Tak tau kenapa.

      Delete