Nuffnang Ads

Tuesday, February 16, 2016

Sibuk Amat Saya Niiii...

Assalamualaikum wbt...

orang kata, bila sibuk ni...masa nak lagha2 pun tak sempat. tapi tu la..biarpun tak official but apa yang saya buat tu memang berbaloi sebab pengalaman saya dapat dan saya dapat kawan dan yang paling penting... saya dibayar. hahaha..

nampak? nampak betapa sibuknya saya.

bila saya tengok balik, saya juga adalah unofficial media person for blog GM Raub which memang simple, sebab memang baru je buat then material agak terhad sebab saya pon ada kerja lain. as I mentioned, unofficial. hahaha... so kalau unofficial ni, macamtu lah... but I always give my very bestest *such word exists? in what ever I am doing.

seronok buat kerja ni. disamping saya dapat pengalaman saya juga dapat berkenalan dengan orang lain. memang best.

ni pun saya update blog GM Raub ni after kerja selesai. hehe... boleh je update waktu kerja tu...tapi tu la..tak sempat.

so, lawatilah blog GM Raub di http://giatmararauh.blogspot.com dan komenlah untuk memeriahkan lagi blog tersebut.

dan kepada bekas-bekas pelatih GM Raub yang mungkin ingin mengiklankan perniagaan mereka, email saya pun boleh di akmallralzan@gmail.com dan kita boleh bincang untuk kebaikan bersama. ok?

jangan lupa lawati blog GM Raub.

Assalamualaikum wbt

p/s: baru lepas balik. haha

No comments:

Post a Comment