Nuffnang Ads

Thursday, March 10, 2016

Educating People.

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Sihat ke tidak? Baru last entry fasal bekalan Air. Tadi ada dah berita di TV fasal kekurangan bekalan air mentah di empangan-empangan serta tempat tadahan air. Apakah ini?

Can't we not consider about the solution such as pembenihan awan? Tahun lepas dah nak ujung-ujung baru buat pembenihan awan. Hmmm...

Dengan pelbagai jenis permasalah yang ada sekarang ini, macam-macam masalah ditambah bagi menduga manusia. kenapa? sebab yang buat rosak pun manusia, so, manusialah juga yang akan selesaikan. Padan muka manusia, kesian manusia.

Now, untuk entry kali ini, saya taknak tulis much tapi apa-apa pun, semua tahu yang saya ada 1 lagi blog yang memang saya nak sangat sambung menulis tapi malangnya, saya memang kena ada internet connection yang cukup, dan ia kena ada perancangan khusus sebab ia berkaitan dengan pembelajaran.

the other blog tu saya tulis fasal English language as a whole dan saya fokuskan kepada pembelajaran bahasa inggeris sekolah menengah and also literature components. seronok menulis fasal tu, tapi really need proper writing, sebab tu payah sikit tu...huuu...

so, saya akan cuba cari masa untuk buatnya sebab the responses saya dapat from readers memang overwhelming.

Jadi, nantikannya k?

tu je la kottt...hehe..

Assalamualaikum wbt

p/s: makan jooommm

No comments:

Post a Comment