Nuffnang Ads

Thursday, March 17, 2016

Pusat Terapi Bekam HaNa, Raub.

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar warga blogger sekalian serta pembaca blog saya yang ala-ala kosong bersawangan ni haaaa....? sihat ke?

Alhamdulillah, semalam saya buat bekam di kedua-dua belah kaki dan disebabkan kali pertama dahulu, pada awal bulan 1 or 2 aritu, saya telah berbekam dan kesannya amat memberangsangkan, jadi, saya memutuskan untuk berbekam buat kali ke dua. yeah!!

memula saya mencari-cari juga, sapa yang buat perkhidmatan berbekam ni, cari punya cari, terjumpalah satu perkhidmatan bekam yang dibuat oleh seorang anak muda dari daerah Raub juga.

Perkhidmatan tersebut diberi nama, Pusat Terapi Bekam HaNa. well, HaNa tu gabungan nama dia dengan isteri dia gamaknya...well, tapi kalau dalam bahasa Jepun, Hana tu maksudnya bunga.

Jadi, kepada yang berada di area Raub, Lipis, Bentong yang hendak mencuba khidmat bekam HaNa ni, like di FB dengan nama Pusat Terapi Bekam HaNa dan nama yang sama di akaun Instagram, ok?

Assalamualaikum wbt

p/s: nanti nak buat lagi...untuk rawat resdung pulak..

No comments:

Post a Comment