Nuffnang Ads

Saturday, May 21, 2016

Malulah Weiii!!!

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semuaaa? Salam Sabtu...eh? semua orang muda mudi sekarang sibuk ke sana sini untuk enjoy kan...

Janganlah enjoy sangat adik-adik dan abang-abang, maklumlah, ekonomi sekarang ni bukanlah ditahap yang paling bagus, simpan sikit. Dont be too hasty, Ok?

Baik, tadi saya pergi ke Pasar Malam Benta dan amat terkejut apabila ada dua ekor mak cik dan seekor remaja wanita bergaduh, bercakaran dan berkelahi ibarat dapat drama. Ya Allahh, nak ikutkan hati nak je tolak kedua-duanya macam dalam ragbi tu... tapi tu la... nasib baik ada abang yang jual burger ke apa, entah, tapi dia lah yan meleraikan pergaduhan dua ekor mak cik tu... malunyaaaaa.. dua-dua dah tua... bergaduh pulak time ramai orang ke pasar... katanya bergaduh sebab hal keluarga. Siap bertarik rambut, ya Allahhh...

entah kenapa but not a good spot to bergaduh. Haha.. but it was their choice kan... kalau tak takde la nak bergaduh, bertikam mulut bagai. Btw, yang bergaduh tu kedua-duanya orang kelantan. Saje nak bagi tau... kot la sapa yang bertanya dalam hati kan?

but anyways, be good and be kind. kalau cannot be one, dont stop people from being one, okay?

Assalamualaikum wbt

p/s: nak tengok Anugerah Seri Angkasa 2016 jap lagiii...

No comments:

Post a Comment