Nuffnang Ads

Sunday, July 10, 2016

Be wise bila memandu.

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semuaaaa?

Hari ni dah raya ke 5 dan orang ramai sedang bergerak balik dari kampung masing-masing. Ramaii oiiii...ramai betul.

Saya tinggal di sebuah kampung di daerah Raub. Kampung Jenud, dekat dengan Benta. ya Allah, jammednya mengalahkan duduk di Bandar besar hari Jumaat. bayangkan...haha...kan.

lepastu, memang kereta banyak lahaiii...kesian dorang tapi tu la... nak buat camne kan??? terima je la...saya doakan anda penempuh jam semua, jangan ada yang cuba-cuba menggunakan emergency lane, sebab ia lebih bongok dari seekor lembu. got it?

now, saya sekarang berada di bandar raub, menghantar mak sedara saya dan saya pintas ikut jalan cheroh, alhamdulillah, lancar perjalanan. bagi yang tau jalan lembah klau, sila juga ikut sebab itu better dari menempuh bandar raub sebab sekarang ni memang sesak hamat. please, be wise.

itu je la untuk update raya ke 5...maaf la sebab tak dapat nak updata ootd raya..hahaha.. tak banyak bajuu... konsep tahun ni, bersederhana.

Assalamualaikum wbt

p/s: tak sabar nak keluar mini collectionnn...hehe #akmallrazlanatelier

No comments:

Post a Comment