Nuffnang Ads

Monday, January 30, 2017

RAUB !!!

Assalamualaikum WBT,

Okay, baiklah, hari ni saya kurang sikit membaca sebab tak berapa siat dek mengemas bilik yang penuh dengan habuk-habuk dan sawang. Takde la macam gua ke apa,... cuma bila dah lama kan, kena la kemas dan buang mana yang tidak perlu dan banyak yang tidak perlu dalam bilik saya, so, I am gladly throwing everything (THE SAMPAH PLEASE). Hahaha...

Now, saya sebenarnya terfikir macamni, memandangkan saya ni seorang blogger kampung, jadi, saya rasa, better saya menggalakkan diri saya untuk menulis apa yang ada di Bandar Raub dan sekitarnya.


Tapi, memandangkan followers dan rating saya agak rendah, jadi keyakinan saya juga rendah. Oleh yang demikian, saya agak malu untuk memperkenalkan diri saya kepada pemilik kedai untuk dijadikan subject tulisan. Kang, dikatanya kita hendak menjatuhkan perniagaan atau business mereka yang telah mereka bina selamanya, gituu haaa...


Jadi!

Saya akan cuba juga dengan menulis secara senyap-senyap untuk tempat-tempat menarik yang ada di Raub ni. Sebenarnya, ada banyak, kami ada Lata Lembik, Lata Jarum, Gua Kecil, Laman Pesona dan macam-macam lagi lah... CUMA!! saya kesuntukkan masa untuk menulis dan mengambil gambar.

Alhamdulillah, saya pandai la jugak ambil gambar tapi tu lah... masa. Masa takde. Haha..

Jadi, *berapa banyak jadi dahhhh...

Oleh itu, saya akan cuba mencari masa dan jikalau ada penduduk Raub yang ingin menjemput saya untuk membuatkan blog entry fasal produk or perniagaan anda, dipersilakan email atau Whatsapp saya di akmallralzan@gmail.com / 018-9807556.. kita sama-sama menjaya diri kita memasing. 

Bayaran? Heyyy.. boleh runding la dik...

Assalamualaikum WBT

p/s: janji ada produk dan barangan.

No comments:

Post a Comment