Nuffnang Ads

Thursday, January 19, 2017

Selamat Malam Sayang...

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Malam dah haaaaaa.. dah pukul 11.35 malam dah. Ada yang masih makan ke? Uishhhh! jangan, no no no.. jangan makan waktu malam sangat ni. Seeloknya, makan pukul 7.00 malam sebab penghadaman mengambil masa selama 5 jam, at least. Ok?

Jangan makan malam!

Baiklah, sebenarnya, bila lama tak menaip ni kan, terasa blank pulak. Nak pulak jangan sangat membaca, haaaaaa... menjadi sangat lah haaa kan? Kalau tak menulis lagi takpe, ni jarang membaca ni memang satu penyakit yang memang letih lah.

Sebab tu, rakyat Malaysia ni kurang pintar. *termasuk lah saya... hahaha.. buku banyak, tapi membaca malas. Kononya, takde masa untuk membelek buku. Tak cakap ke orang lain, saya sendiri pun macamtu jugak...

Padahal ada je masa, tapi apa? MALAS. Kan?

Apa-apa pun, marilah kita berjanji kepada diri kita untuk tidak malas lagi!!

Dah lah, tu je la... malas dah nak menaip, mengantuk. EHH? hahahaha...

Assalamualaikum WBT

p/s: esok nak ke KL lagiii.. huwaa...letih...

No comments:

Post a Comment