Nuffnang Ads

Wednesday, February 8, 2017

Terima Kasih atas Traffic.

Assalamualaikum WBT,

Selamat petang, bak kata orang Raub ni, Good Evening, haaaa...gituh.

Baiklah, saya ada sesuatu yang hendak dikongsikan. Sila tengok gambar dibawah ini.



Saya ni bukan nak berbangga ke apa, cuma!! saya nak share traffic tu, saya AMAT JARANG dapat traffic macamtu. Tak taulah kenapa untuk akhir tahun lepas saya dapat traffic tinggi macamtu. Terkejut jugak tapi tu lah, kalau setiap entry macamtu kan, bagus. Biarpun komen tak banyak.

Saya memang tak tau siapa yang bagi feed tu, tapi terima kasih banyak-banyak, anda tahu anda siapa, saya ucapkan jutaan terima kasih, saya tak tau nak balas budi macamne, tapi saya doakan kesejahteraan dalam kehidupan anda. I have lost words to say how appreciative I am on this matter. Thank you.

Saya sebenarnya, semenjak guna telefon untuk menulis blog, saya jarang amat blogwalking sebab agak susah, buka pun melalui FB. Itu pun kadang-kadang terbuka, kadang-kadang terlampau lama nak loading, terus tak jadi nak buka.

Jadi, terima kaish kerana membawa tulisan saya yang kadang-kadang ke Laut China Selatan, kadang-kadang tersinggah ke Pulau Batu Putih *Malaysia masih ada peluang reclaim Pulau Batu Putih yea... kadang-kadang terbang tinggi ke awan. Penulisan santai, idea santai, otang masuk air, hahahaha... jadilah entry-entry yang kadang-kadang... "apabenda laaa dia tulis ni"

Itu sahaja lah untuk petang ini. InsyaaAllah, Random News akan menyusul.

Assalamualaikum WBT

p/s: Terima kasih pembaca sekalian.

No comments:

Post a Comment