Nuffnang Ads

Tuesday, March 14, 2017

Laksa Kelantan di Kuala Krai, Kelantan.

Assalamualaikum wbt,

Masih lagi berkursus di IKPK Bukit Sireh, Kuala Krai, Kelantan. InsyaaAllah, akan habis pada 16hb Mac 2017.

Masih seronok cuma banyak sedikit masa senggang. Nak keluat tak boleh, sebab, memang tak boleh lah...camtu. Jadi, saya duduk dalam bilik je, lagipun, kat luar tu panas. Cuaca sangat panas, biarpun dikelilingi oleh pokok-pokok yang menghijau, tapi cuaca masih panas.

Jadi, saya beristirehat di dalam bilik. Hewhewhew... Sebab tadi dah kelas, esok ada kelas lagi. InsyaaAllah.

Dan esok juga ada aktiviti luar bagi meninjau pasaran di Kelantan. Saya follow the flow sebab dengar rakan-rakan kursus lain mempunyai pengalaman hebat, membuatkan saya rasa kecil. Hihihi..

Tadi baru je lepas makan laksa asam kelantan. Sedap!!! tu tengok gambar kayh!

Itu sahaja lah, ni nak tunggu makan malam pulaksss... daaaaa...

Assalamualaikum wbt

p/s: gemuk la kaass..


No comments:

Post a Comment