Nuffnang Ads

Thursday, March 23, 2017

SSM oh SSM!!!

Assalamualaikum WBT,

Alhamdulillah, tahniah saya ucapakan kepada pasangan-pasangan yang telah mendirikan rumahtangga dan ucapan saya semoga perhubungan yang dibina kekal hingga ke akhir hayat.

Baiklah, hari ni hari Khamis. Tadi saya nak pergi hidupkan SSM *sebab dah mati.. or expired. Hahaha... tahukah anda kita boleh hidup SSM di kaunter Bank Simpanan Nasional??? Tahukah anda? Saya baru tahuuuu... kesiankan?

Malangnya, setelah saya pergi ke BSN Benta tadi, tak boleh sebab ada masalah dengan mesin. Dorang kata,

" Tak lepas la bang nak print sijil".

Well, saya pun balik dengan perasaan neutral. Iya lah, kalau salah mesin, nak buat macamne kan? Bukannya kalau saya menangis meraung kat situ boleh betulkan keadaan, kan?

So, maybe saya kan ke Temerloh or Kuala Lumpur untuk hidupkan SSM sebab saya sendiri tak tau jadual SSM datang ke Raub ni haaaa... nak berniaga pun susah.. kang deactivate je senang. Boleh dapat BR1M!!! haahaha.. nampak tak? *saya berjiwa Kerajaan Najib...

Nak pergi Temerloh macam jauh tapi tengok la macamne, kalau makin lamaaa, makin denda bertambah. Macamne tah saya boleh terlupa dengan tarikh tu!!! adoi... sedih betul.

Okay, itu saja untuk kali ni, maaflah, kurang berinformasi. 

Assalamualaikum WBT

p/s: nak fikir macamane nak selesaikan masalah ni haaaa...



No comments:

Post a Comment