Nuffnang Ads

Wednesday, January 27, 2016

Melawat Kampung Jenud.

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Sihat tak? Mesti semua sihat kan? Kalau sihat, alhamdulillah, bagus lah...

Now, hari ni saya sempat melawat kawasan kampung sebab ada beberapa projek orang kampung seperti Tanam Semula Berkelompok, ada yg nak cari batu tanda geran...

Macam ketua kampung da saya ni ha...ke situ...ke sini.. sampai hal sendiri pun tak sempat nak buat...huuuwaaaa... mampos laaaa...

So.. tu je la kot untuk kali ni... jap lagi nak berkuih pulak...nak goreng mee..nak jual. Nampak? Patutnya pagi ni tadi, saya potong kain untuk baju...tuptup..ada hal... pening betul.

Peningggg...

Assalamualaikum wbt

P/s: penat dan pening dan letih.

Friday, January 22, 2016

Pekan Cina Benta, Lipis.

Assalamualaikum wbt...

Saya berada di Pekan Cina Benta. Kenapa pekan cina? sebab ramai kaum cina yang berniaga... betul.

bukan racist...tapi memang macamtu...memang pekan Jumaat ni terkenal dengan nama camtu...

orang Melayu pon biasa je.. beli je.. apa salahnya...hahaha

enjoice.

salam.

p/s: tak lama cny dah..