Tuesday, May 28, 2024

New Year, New Me.

 Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera semuanya pembaca yang dihormati sekalian,

    Apa khabar semunya? Terima kasih kerana masih setia membaca coretan saya yang semakin layu ni. Eh, bukan layu, cuma kekadang terlupa yang saya blog. Sebenarnya, saya terfikir tak nak menulis sebab kekadang tak tau nak tulis apa.

    Ada je beberapa unfinished stories juga yang ada tulis tapi kekadang stuck dekat some plot then lost. Adeh.

    Oh wait, saya dah lost weight sebenarnya! Hehe, tahun lepas berat saya 122kg now dan 114 kg, okay la kan? Daripada takde langsung. Now saya sedang giat bersenam untuk lagi hilangkan berat badan. Saya sekarang control makan jugak untuk mengelakkan consume makan dengan banyak. 


    Tadi ada makcik ni cakap, "Mal, awak turun berat badan ke?", WEH! Adakah ia berkesan? hahaha, mungkin, sebab ramai yang tegur bentuk badan saya berubah. 

    Tujuan sebenarnya saya kurangkan berat badan ni adalah.. hmm, nantilah kongsi sebab benda ni masih lagi belum ada kata putus, jadi, sejurus ada kata putus, saya akan kongsikan nanti ya. But, please doakan urusan saya dipermudahkan Allah SWT. 

Amin.

No comments:

Post a Comment

New Year, New Me.

 Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera semuanya pembaca yang dihormati sekalian,      Apa khabar semunya? Terima kasih kerana masih seti...