Saturday, January 1, 2022

FRESH START | Bermula Semula

Assalamualaikum dan Salam sejahtera semua pembaca blog saya yang masih tersisa.



Siapa je kan baca blog dah sekarang, entahlah. Everyone is transferring from blogger ke other microblogings. Kekadang rasa nak fed up juga menulis tapi memandangkan kita blogger yang ada dekat Malaysia ni ramai yang suka menulis, jadi, takde masalah lah. Kita teruskan sahaja menulis dan teruskanlah!

Kekadang terfikir jugak nak follow every single update dekat dalam news to catch up dengan views kan sebab nowadays, sedar ataupun tidak, ramai juga yang masih memilih blogs atau websites untuk dibaca bagi mencari maklumat. Jadi, atas dasar itu, saya juga ada plan untuk kembali aktif di persada blog dan menulis sebanyak mana maklumat, updates yang betul-betul updates aka terkini dalam Malaysia.


Saya juga nak cover almost every segment dalam industri, pelancongan, politik, peristiwa bersejarah, sejarah itu sendiri, makanan, minuman dan banyak lagi yang dirasakan menarik untuk dibaca orang ramai.


I really want to start again. Sekarang saya semakin banyak membuat kajian berkenaan pelbagai jenis tempat dan isu yang ingin ditulis. Saya kena banyak membaca bagi mendapatkan hasil dan kualiti tulisan yang boleh dibaca ramai dan dapat menyampaikan maklumat kepada orang ramai.


Insha Allah. Amin.


Assalamualaikum WBT.

2 comments:

  1. Salam tahun baru... Jom sama2 kita aktif kembali berblog... all the best. Dont give up

    ReplyDelete

SUCH A DISSAPOINMENT!

 Assalamualaikum wbt, Apa khabar semuanya? Lama sungguh tak mencoretkan pengalaman di atas lembaran kertas maya penuh dengan corak yang meng...